در رابطه کتاب هنر آغاز ( کسب و کار )

فیلم های آموزشی کارآفرینی

 فیلمهای اموزشی در سایت موجود می باشد.خلاصه سخنرانیها ترجمه گردیده که در ادامه می توانید مطاله کنید و برای دیدن فیلم ها باید به سایت مراجعه کنید

کتاب هنر آغاز چاپ گردیده و شما می توانید این کتاب را از طریق خانه کارآفرینان ایران تهیه نماید شماره تماس ۸۸۸۴۳۸۰۰

سخرانی ۱

معنابخشی به شرکتتان

گای کاوازاکی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت فن‌آوری Garage بر این باور است شرکت‌هایی که تغییری مهم را در زندگی ایجاد می‌کنند، آنانی هستند که در نهایت به بیشترین موفقیت دست می‌یابند. او مثال‌هایی را درباره بهترین روش معنابخشی بیان می‌دارد: افزایش کیفیت زندگی، اصلاح یک غلط و پیشگیری از پایان یافتن چیزی خوب.

 

 

سخنرانی ۲

یک اظهارنامه درباره رسالت خود ننویسید بلکه یک دستورالعمل بنویسید

کاوازاکی درباره این گونه اظهارنامه‌ها سخن می‌گوید و اگرچه آنها را برای شرکت‌ها ضروری می‌داند اما معتقد است که آنها نمایانگر یک معنای واقعی برای شرکت شما نیستند. در عوض، یک دستورالعمل کوتاه‌تر، بهتر به جوهر سازمان می‌پردازد.

 

 

سخنرانی ۳

بالا رفتن و حفظ آن!

کاوازاکی توضیح می‌دهد که تحقیق بازار، گروه‌های کانونی و موردکاوی‌ها می‌توانند مانع یک کارآفرین شده و او را از انجام ضروری‌ترین وظیفه یعنی عمل! باز دارند. راهنمایی‌های او باعث می‌شود که ما به شکلی متفاوت بیاندیشیم.

 

 

سخنرانی ۴

مدل جدید کسب و کار

به اعتقاد کاوازاکی، مدل کسب و کار امروز بسیار متفاوت با قبل و در زمان توسعه است.به منظور نگارش بهترین طرح کسب و کار ممکن، از مراحل مد نظر کاواساکی پیروی کنید: مشخص بودن، روشن بودن و سؤال کردن از زنان. او معتقد است زنان فاقد آن ژن کُشنده‌ای هستند که در مردان ذاتی است و آنها می‌توانند مشاوره‌های بهتری را درباره یک مدل کسب و کار ارایه کنند.

 

 

سخنرانی ۵

معیارها، فرضیات و وظایف را در هم بتنید و اولویت‌هایتان را مشخص کنید

کاوازاکی ایجاد سیستمی از معیارها، فرضیات و وظایف را برای حفظ کسب و کار در مسیر مناسب و افزایش شانس موفقیت پیشنهاد می‌کند.

 

 

سخنرانی ۶

خودتان را بشناسید

کاوازاکی درباره ساده‌سازی بازاریابی و طراحی محصول سخن می‌گوید. او توضیح می‌دهد چرا این نظریه مطرح می‌شود که کارآفرینان باید همه چیز را درباره بازاریابی بدانند. یک چارت ساده نمایانگر دیدگاه‌های او است: چگونه خالق یک محصول یا خدمت منحصر به فرد باشیم که برای مشتریان ارزشمند است.

 

 

سخنرانی ۷

پیچ و تاب خوردن

پیچ و تاب خوردن روش زندگی کارآفرینان است. کاواساکی نکات خود را برای تضمین این که چنین پیچ و تاب‌هایی بهتر از گذشته باشند، ارایه می‌نمایند. قانون ۳۰/۲۰/۱۰ او در قالب اسلایدهای پاورپوینت ضروری است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *